mandag 6. desember 2010

NOVEMBER

Oppgaven vi fikk var og ta et bilde som vi forbinner med November.

Og når jeg tenker på månden November er det første jeg tenker på kaldt og bladene som faller av trærne. Jeg synes at November måned er en litt trist måned men alikevel så fin og rolig. Det er en skikkelig inneperiode hvor man ofte tenner lys og slapper av før en hektisk Desember måned kommer. Men det er også en måned hvor det er fint og gå tur i skogen eller være på hytta og drikke kakao og gå tur i den fantastiske norske naturen. Dermed valgte jeg og ta et bilde som jeg har tatt ved hytta våres på Vågsli. Det er et bilde som jeg synes er veldig vakkert, med den norske naturen og de trærne som har mistet bladene sine, fjellene i bakgrunnen og sola som begynner og gå ned. Bildet skaper en følelse av frihet og ro. Lyset fra sola lager også en stemning som minner meg om høst. Og spesielt de trærne viser at det begynner og bli vinter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar